Klachten

Klacht of verbeterpunt?

Heb je een klacht of een verbeterpunt, laat het ons weten! We lossen het graag samen op. 


Komen we er niet uit? 

Het kan zijn dat we er op een of andere manier niet uitkomen Mocht je klacht niet zijn opgelost dan is het goed te weten dat er ook een onafhankelijke Klachtenregeling bestaat.

De klachtenfunctionaris zoekt samen met jou naar een oplossing van je klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. Je kunt deze klachtenfunctionaris bereiken op telefoonnummer 088-0229191.

Als je er met je huisarts én met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kun je een uitspraak over je klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat voltallig uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kun je vinden op www.skge.nl.